Saradnja sa Egzakta Advisory ekspertima u oblasti organizacije pomaže klijentima da steknu bolji uvid u funkcionisanje kompanije i da kreiraju planove promena koji donose bolje rezultate. Ključ uspeha je partnerski odnos i posvećenost potrebama svakog klijenta. Zato smo tu da kombinujemo svoju ekspertizu sa dubokim razumevanjem vašeg poslovanja i kreiramo rešenja po meri.
Kroz holistički pristup problemima sistema, svi njegovi delovi se analiziraju zajedno kako bi se precizno definisala buduća uloga prodajne organizacije. Kroz naš rad nastojimo da maksimiziramo vrednosti aktivnosti u ovoj sferi poslovanja i odgovorimo na sledeća glavna pitanja
Rezultat procesa u kom sa klijentima vrlo blisko sarađujemo jeste unapređena pozicija na tržištu, primena adekvatnih strategija za segmentaciju, utvrđivanje potencijala kupaca, promene načina interakcije sa kupcima, smanjenje složenosti prodajnih aktivnosti uz povećanje agilnosti i brzine u celom procesu.
Kroz analizu produktivnosti svojih marketinških i prodajnih sposobnosti kompanije teže da otkriju oblasti u kojima su korak ispred svoje konkurencije.
Egzakta Advisory zajedno sa svojim klijentima radi na analizi najboljih svetskih praksi kao i na definisanju benčmarka kako bi klijenti mogli da uporede svoje performanse, interno, na nivou kompanije i zaposlenih, ali, takođe, i eksterno. Tako se identifikuju ključne oblasti koje je neophodno poboljšati.
Razvijajući prodajnu strategiju, prolazi se kroz 4 glavne teme:
1.
Zašto bi trebalo uvoditi promene?
Definišemo trendove koji određuju budućnost tržišta, oscilacije ponude i tražnje u narednim godinama i potencijalne scenarije za čitavu industriju.
2.
Na kojim tržištima treba da igrati?
Koji segmenti će maksimizirati profit i kakva je konkurentska pozicija u ciljnim segmentima uzimajući u obzir ciljeve u svakom segmentu tržišta, jesu odgovori za kojima tragamo.
3.
Kako pobediti?
Koji proizvodi, nivo usluge i kanali prodaje na različitim tržištima su potrebni kako bi se efikasno dostigli ciljevi?
4.
Kako razmišljati na duže staze?
Ukazujemo na dugoročna poboljšanja transformacije i koji je vremenski okvir potreban da se postignu ciljevi.
Nakon što se identifikuju nedostaci i odrede prilike za poboljšanje, postižemo revolucionarnu prodajnu produktivnost optimizovanjem planiranja, uvođenjem strateških smernica za poboljšanje, izborom strukture modela izlaska na tržišta, kao i analizom organizacije prodaje.
Da bi se sve to postiglo, imajući na umu jedinstvene zahteve svake organizacije, naša rešenja omogućavaju:
Jovana Trifunović
Komercijalizacija Dana zaljubljenih
Iako je dan zaljubljenih potekao iz romantičnih gestova i ljubavi, tokom vremena je postao velika prilika za kompanije da povećaju prodaju, posebno onih koje se bave slatkišima, cvećem, nakitom i ugostiteljstvom...
Proizvodi široke potrošnje (FMCG)
Nenad Tešić
Aktuelni ekonomski izazovi
Glavni izazovi današnjeg vremena su visoka inflacija, usporavanje ekonomske aktivnosti, geopolitičke tenzije i strah od globalne recesije...
Finansijski sektor
Zoran Radisavljević
Izazovi Generacije Z
Današnja generacija mladih gaji jaku zavisnost od tehnologije i sklonost traženju bržih i lakših rešenja za probleme i sticanje znanja...
Edukacija
Magdalena Pejović
Ekološki uticaj svakodnevnih digitalnih aktivnosti
Razvijanje energetski održivih tehnologija i efikasnija upotreba toplote iz data centara ključno je za ravnotežu između tehnološkog napretka i ekološke zaštite...
Zaštita životne sredine
Stevan Masal
Analiza stanja poljoprivredne industrije u Srbiji i inicijative
Važno je suočiti se sa problemima i pristupiti poljoprivredi kao biznisu, sa analizom tržišnih trendova i pronalaskom konkretnih rešenja...
Prerađivačka industrija
Magdalena Pejović
Elektronska trgovina u Srbiji i izazovi s kojima se suočava
Nedostatak poverenja potrošača, logistički izazovi, carinske procedure, elektronsko plaćanje i druge prepreke sprečavaju razvoj elektronske trgovine...
Veleprodaja i maloprodaja
Naši eksperti sprovode sveobuhvatnu analizu postojećih prodajnih performansi i blisko sarađuju sa klijentima kako bi razumeli njihove izazove i kreirali inovativna rešenja prilagođena svakom pojedinačnom poslovanju. Cilj nam je da multidiscplinarnim pristupom i kontinuiranom podrškom unapredimo sve aspekte prodaje svakog klijenta i pomognemo u ostvarenju vrhunskih rezultata
Nenad Tešić
Partner
Marko Marković
Partner
Ivana Višnjić
Junior partner
Bojana Šašić
Menadžer